Wednesday, August 25, 2010

Profil Syarikat - Pengenalan



SENGKUANG CALIT merupakan salah satu produk utama keluaran syarikat Old Time Sengkuang  .Syarikat ini  telah beroperasi pada Mei 2008 dari kecil kecilan Kami telah membuat analisa mengenai Sengkuang Calit selama 2 tahun dan pendekatannya alhamdullillah . Selepas melihat sambutan yang baik daripada penduduk setempat di kawasan Kinrara, Bukit Jalil.



Syarikat ini dan telah di daftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada 02 March 2010 .di atas nama OLD TIME SENGKUANG( OTS). Merupakan Syarikat Milikan Tunggal .Pengurus syarikat ini ialah Pn. Ameliza Abu Yazid dan dimiliki oleh 100% bumiputra.



MOTO syarikat kami ialah BUAT SEDAP SEDAP’ yang pasti sedap menunjukkan lagi keyakinan produk ini dari segi rasa dan kualiti mutu dan kebersihan.

Skop perniagaan kami meliputi pembuatan, pembekalan, pengedaran dan pembungkusan Sos Sengkuang Calit dan Sos Rojak Pedas memberikan kelebihan kepada syarikat kami untuk membekalkan produk-produk yang bermutu bukan sahaja pada pelanggan tapi kepada peniaga-peniaga kecilan.

Syarikat menawarkan jualan produk SOS SENGKUANG CALIT ,SOS ROJAK PEDAS ,Kiosk Mobile dan juga majlis secara luar talian( offline ) dan  dalam talian ( online ), dimana jualan secara runcit atau secara tunai di buat di luar talian (offline )  manakala jualan untuk tempahan boleh di buat secara dalam talian dan online.



Syarikat kami juga telah menyertai pelbagai karnival seperti Jom Heboh, Upin & Ipin, dan Pelbagai Majlis. Sementara waktu kami sedang berurusan dengan pihak MAHA, FAMA dan Kementerian Industri Asas Tani dalam tahun 2011 untuk memperluaskan pasaran Sengkuang Calit dimata orang ramai.

Insyallah dengan sokongan kesemua pihak dari pengguna hingga ke peniaga-peniaga kecil kami berharap agar dapat memperluaskan lagi perniagaan OTS. Kami melihat potensi yang sangat besar untuk produk ini berkembang dan permintaan terhadap produk ini lebih memberangsangkan dari masa ke semasa. Kami OTS amat berbesar hati untuk menjalankan perniagaan dengan anda.


LOKASI

Alamat Operasi Syarikat adalah di : 

 JALAN INTAN 2/7, TAMAN PUCHONG INTAN
TAMAN PUCHONG INTAN
PUCHONG, SELANGOR




MOBILE : 012-944 1951


NOTA: Sebarang pertanyaan bolehlah berhubung terus atau sms atau hantarkan ke alamat email.


Salam Mesra

Ameliza Abu Yazid
Pengerusi Syarikat



Order Form

Name:
Contact Number
Email Address:
Inquiry/ Pertanyaan
Order Sos Sos Merah Sengkuang Calit dan Kacang Tumbuk
Sos Rojak Sengkuang Calit (Pedas)dan Kacang Tumbuk
Order untuk Majlis
Delivery Address
Made payment
Payment Reference
Saya mengakui pesanan yang telah dibuat adalah benar dan berdasarkan penilaian peribadi dan menerima sepenuh tanggungjawab terhadap sebarang keputusan. Barang yang telah dijual tidak ada penukaran dan pulangan wang. Ya

Click here to create your own form.